Thursday 29 March 2012

29/03/2012




第十天了,
你找都沒找過我。
失望 :(

你放心,
我不會給你壓力。
你可以慢慢的考慮。

我要的不多。
只要你肯和我說話和我笑。
我已經足夠了 :)

還有,
你可不可以不要對我醬冷淡?
我不喜歡這樣的感覺。


you don't even know,
everything you had said are breaking my heart.

at that second ,
i really feel so regret falling in love with you.

but.
when you smile at me.
the feeling are back