Wednesday 21 March 2012

:(




說了不回你的信,到最後我還是回了。
說了不准對你心軟,到最後我還是心軟了。

明知道你不喜歡我,我卻死纏爛打的纏著你。
明知道我們不可能在一起,我卻抱著很大的期望。
明知道你喜歡了另一個她,我卻裝什麼都不知道。

說真的,我不喜歡醬著的生活。
我真的累,真的痛了。

Lion,
Please tell me what you want.
I really hate telling you I'm okay when you asked me what happen.
I really wish you know what I'm thinking.
I really wish you could my silent scream.
I really wish you could treat me as good like last time.
I really wish we could give each other one more time.
:(